Virtuální fanoušci a skuteční zákazníci

Virtuální fanoušci a skuteční zákazníci

Sociální sítě
geralt / Pixabay

Kavárny nebo restaurace už zjistily, že nutně nepotřebují provozovat web na vlastní doméně, protože jim lepší službu udělá facebooková stránka, kterou rozšíří mezi přátele a případně ji podpoří malou sumou za reklamu. Ve vyhledávání na Googlu se taková stránka objeví také, a navíc obsahuje všechny základní kolonky od otevírací doby po mapu s adresou. Pověsit polední menu na facebookovou zeď nadto zvládne každý, kdo je zrovna po ruce. V restauraci nemusí být nikdo, kdo ví, jak aktualizovat web.

Pokračování článku na webu Hospodářských novin

• 10 zobrazení tohoto článku

Odebírejte

Filip Rožánek

Novinář, analytik, lektor nových médií a digitálního marketingu. V současné době editor Digizone.cz, předtím šéfredaktor Marketing & Media, redaktor Hospodářských novin, analytik a vedoucí webeditorů v Českém rozhlase. Externě spolupracuji i s dalšími médii.
Filip Rožánek
Odebírejte