Výprodej emocí Gábiny Koukalové. Má propagace knihy své hranice?

Gabriela Koukalová se svou knihou. Foto 2media

[dropcap]T[/dropcap]ěžko jste se mohli v uplynulých dnech vyhnout propagaci nové knihy biatlonistky Gábiny Koukalové. PR agentura odvedla dobrou práci. I když vás její bolístky, intimnosti ani praní špinavého týmového prádla nezajímaly, stejně byly jako mor − úplně všude a na místech, kde byste něco podobného nečekali. Kde se biatlonistka nevyjadřovala sama, tam zaskočil manžel nebo se alespoň rozsáhle citovaly úryvky z knihy.

PokračováníVýprodej emocí Gábiny Koukalové. Má propagace knihy své hranice?

Sportovci a sociální sítě

Fotbal, sport, Sparta

Pražský deník mě požádal, abych okomentoval působení dvou největších fotbalových klubů na Facebooku a dalších sociálních sítích. Odpovídal jsem i na otázky ohledně úspěšných sportovců, kteří dobře komunikují s fanoušky.

„Nechci nijak přiživovat fotbalové vášně, ale je vidět, že například na Facebooku si vede lépe Sparta. Sešívaní spoléhají na odkazy na jiné weby, kdežto její rival motivuje fanoušky k aktivitě přímo na stránce,“ říká mediální analytik a expert přes sociální sítě Filip Rožánek, šéfredaktor týdeníku Marketing a Media. Jako příklad uvádí anketu ze stránek letenského klubu. „Před derby nechali hlasovat, jestli lidem více chutnají bonbony Sparta, nebo Slavia. Je to triviální, ale účinné. Stránka pak žije,“ vysvětluje.