Výprodej emocí Gábiny Koukalové. Má propagace knihy své hranice?

Gabriela Koukalová se svou knihou. Foto 2media

[dropcap]T[/dropcap]ěžko jste se mohli v uplynulých dnech vyhnout propagaci nové knihy biatlonistky Gábiny Koukalové. PR agentura odvedla dobrou práci. I když vás její bolístky, intimnosti ani praní špinavého týmového prádla nezajímaly, stejně byly jako mor − úplně všude a na místech, kde byste něco podobného nečekali. Kde se biatlonistka nevyjadřovala sama, tam zaskočil manžel nebo se alespoň rozsáhle citovaly úryvky z knihy.

Číst dálVýprodej emocí Gábiny Koukalové. Má propagace knihy své hranice?

• 31 zobrazení tohoto článku

Sportovci a sociální sítě

Fotbal, sport, Sparta

Pražský deník mě požádal, abych okomentoval působení dvou největších fotbalových klubů na Facebooku a dalších sociálních sítích. Odpovídal jsem i na otázky ohledně úspěšných sportovců, kteří dobře komunikují s fanoušky.

„Nechci nijak přiživovat fotbalové vášně, ale je vidět, že například na Facebooku si vede lépe Sparta. Sešívaní spoléhají na odkazy na jiné weby, kdežto její rival motivuje fanoušky k aktivitě přímo na stránce,“ říká mediální analytik a expert přes sociální sítě Filip Rožánek, šéfredaktor týdeníku Marketing a Media. Jako příklad uvádí anketu ze stránek letenského klubu. „Před derby nechali hlasovat, jestli lidem více chutnají bonbony Sparta, nebo Slavia. Je to triviální, ale účinné. Stránka pak žije,“ vysvětluje.

• 46 zobrazení tohoto článku

Prostě jsem byl nejblíž. Neuvěřitelný život arménského hrdiny

Rychlostní potápění není zrovna sport, který by trhal rekordy sledovanosti. Vlastně nejspíš ani spousta lidí netuší, co je přesně jeho principem. Sponzoři se o takové závodníky nezajímají. Přesto má tento sport svého skromného hrdinu.

Číst dálProstě jsem byl nejblíž. Neuvěřitelný život arménského hrdiny

• 6262 zobrazení tohoto článku