Štítek: public relations

Když se rozbije panoptikum

Příběh Ivety Bartošové je model viktoriánského panoptika, jenom přesazený do 21. století. Národ se pobavil, teď je čas říct dost. • 4335 zobrazení tohoto článku

Pěsti ve tmě (sloupek pro Médiář)

Pěsti ve tmě (sloupek pro Médiář)

Česká televize je taková, jaký je její management. Před volbou generálního ředitele to není pochvala. • 2387 zobrazení tohoto článku

Naleštěné nic na Kavčích horách (sloupek pro Médiář)

Naleštěné nic na Kavčích horách (sloupek pro Médiář)

Poznámka k jedné tiskové konferenci, na které Česká televize představila novinářům znělky, znělky, znělky – a pak došlo i na program, když už byla k podzimnímu programu… • 2499 zobrazení tohoto článku

Moudra s příchutí sushi (sloupek pro Médiář)

Moudra s příchutí sushi (sloupek pro Médiář)

Zajímá vás, kde se vzal v médiích Tomio Okamura? Která redakce ho objevila? A čemu všemu rozumí? Dovolil jsem si připravit malou rekapitulaci. • 2617 zobrazení tohoto článku