Sportovci a sociální sítě

Fotbal, sport, Sparta

Pražský deník mě požádal, abych okomentoval působení dvou největších fotbalových klubů na Facebooku a dalších sociálních sítích. Odpovídal jsem i na otázky ohledně úspěšných sportovců, kteří dobře komunikují s fanoušky.

„Nechci nijak přiživovat fotbalové vášně, ale je vidět, že například na Facebooku si vede lépe Sparta. Sešívaní spoléhají na odkazy na jiné weby, kdežto její rival motivuje fanoušky k aktivitě přímo na stránce,“ říká mediální analytik a expert přes sociální sítě Filip Rožánek, šéfredaktor týdeníku Marketing a Media. Jako příklad uvádí anketu ze stránek letenského klubu. „Před derby nechali hlasovat, jestli lidem více chutnají bonbony Sparta, nebo Slavia. Je to triviální, ale účinné. Stránka pak žije,“ vysvětluje.

• 46 zobrazení tohoto článku

Lekce z komunikace v Kamenných Žehrovicích

Škola Kamenné Žehrovice

[dropcap]S[/dropcap]tředočeská obec Kamenné Žehrovice až do minulého týdne mediálně nijak nevynikala. Život tam opisoval klasický oblouk od vítání občánků k pálení čarodějnic. Pak ovšem poznala vliv Facebooku v kombinaci s okurkovou sezonou v médiích. Nestal se v ní žádný mimořádný skandál, nehoda nebo vražda, ani v ní nepřistáli mimozemšťané. Jenom opravila školu.

Číst dálLekce z komunikace v Kamenných Žehrovicích

• 19 zobrazení tohoto článku

Tady pošta! Vezeme vám video!

ČPTV Česká pošta

[dropcap]P[/dropcap]ošta chce být lidem blíž. Tentokrát nebude rozšiřovat nabídku produktů na pobočkách, ale pořídila si vlastní videokanál na portálu YouTube. Podle tiskové zprávy chce internetová televize pod zkratkou ČPTV „zábavnou a neotřelou formou“ přinášet novinky z poštovního provozu. Chybět nemají ani soutěže o různé ceny a rady, jak si usnadnit používání služeb.

Číst dálTady pošta! Vezeme vám video!

• 51 zobrazení tohoto článku

Jim Stengel: Nadchněte lidi pro svou značku

Značky si musí stanovit a pak i vyznávat hodnoty, které mají přínos pro lidi. Když se s nimi identifikují zaměstnanci, dostaví se skvělé výsledky. Americký manažer Jim Stengel, který řídil českou pobočku Procter & Gamble, v rozhovoru komentuje i aktuální aféru Volkswagenu. Do Česka se vrátil po dvaceti letech kvůli konferenci Brand Management, kde jsme … Číst dálJim Stengel: Nadchněte lidi pro svou značku

Igor Němec: Většinu médií zajímala jenom senzace

Praha 2012 (Foto: Filip Rožánek)

Koncem března 2006 jsem vydal souhrn výroků bývalého pražského primátora Igora Němce, které pronášel v srpnu 2002, kdy se hlavní město potápělo pod vodu. Výroky inspirovaly čtenáře Ondřeje Černého, který se Němce na jeho webových stránkách zeptal, zda nepovažuje některé své tehdejší výroky za minimálně nešťastné. Exprimátor, nyní předseda Úřadu pro ochranu osobních údajů, mi zaslal na vědomí svou odpověď. Zde je:

Číst dálIgor Němec: Většinu médií zajímala jenom senzace

• 329 zobrazení tohoto článku