Kamera, světla, jedeme. Co raději (ne)říkat po politické prohře

Napsat vítězný projev umí prakticky každý zkušenější politik nebo pracovník tiskového odboru. Záleží pak jenom na velikosti vlastního ega, jak moc se v něm projeví nadhled a velkorysost, nebo naopak opojení nově získanou mocí. Napsat a pak přesvědčivě říct projev uznávající prohru je mnohem složitější disciplína. Musíte polknout ego a gratulovat někomu, proti komu jste … Číst dálKamera, světla, jedeme. Co raději (ne)říkat po politické prohře

Chaloupka strýčka Hamáčka ukrývá jedno velké marketingové neštěstí

Vidět dospělé lidi přenášet obří barevné kostky se jen tak nepoštěstí. To musíte buď na spartakiádu, do fitness centra, nebo na sjezd sociálních demokratů. Stavění domečku z programových priorit a zásad ČSSD bylo podivným momentem stranického sjezdu. Ale zapadalo do celkově zvláštních marketingových nástrojů zchudlé partaje, která ráda používá nečitelné bílé slogany na oranžovém pozadí. … Číst dálChaloupka strýčka Hamáčka ukrývá jedno velké marketingové neštěstí

Výprodej emocí Gábiny Koukalové. Má propagace knihy své hranice?

Gabriela Koukalová se svou knihou. Foto 2media

[dropcap]T[/dropcap]ěžko jste se mohli v uplynulých dnech vyhnout propagaci nové knihy biatlonistky Gábiny Koukalové. PR agentura odvedla dobrou práci. I když vás její bolístky, intimnosti ani praní špinavého týmového prádla nezajímaly, stejně byly jako mor − úplně všude a na místech, kde byste něco podobného nečekali. Kde se biatlonistka nevyjadřovala sama, tam zaskočil manžel nebo se alespoň rozsáhle citovaly úryvky z knihy.

Číst dálVýprodej emocí Gábiny Koukalové. Má propagace knihy své hranice?

• 31 zobrazení tohoto článku