PR v digitální éře Filip Rožánek
Na konferenci PR v digitální éře (Foto: Tuesday Business Network)

O médiích, sociálních sítích, digitální komunikaci nebo technologických vychytávkách přednáším studentům, úřadům i firmám. Pravidelně mluvím na Letní žurnalistické škole, vystoupil jsem na Letní škole evropských studií, několikátým rokem se o své znalosti dělím na Diplomatické akademii Ministerstva zahraničí, byl jsem hostem na několika českých univerzitách. Pravidelně vystupuji na odborných konferencích i veřejných diskusích o marketingu a médiích.

Firemní školení připravuji na míru po individuální dohodě. Potřeby každé instituce nebo firemního kolektivu jsou jiné. Záleží na cílech, aktuálních problémech, velikosti týmu i rozpočtu.

Školení jsou možná v češtině i v angličtině.

Při školení se věnuji například těmto oblastem:

  • Komunikace s novináři
  • Obsah pro sociální sítě
  • Jméno jako značka (osobní marketing)
  • Působení zaměstnanců na internetu
  • Digitální diplomacie
  • Digitální komunikační nástroje (jako jsou například newslettery)
  • Mediální a digitální potřeby specifických profesí (například právníci, lékaři nebo úředníci)
  • Zákaznická podpora
  • Digitální dovednosti – nástroje pro správu sociálních sítí, internetových platforem a kampaní

Témata je možné různě kombinovat a stejně tak přizpůsobovat časový rozsah. Vše v závislosti na očekávaném publiku.

Pokud máte zájem o školení nebo přednášku, neváhejte mě kontaktovat.