Na český trh chce vstoupit známý americký řetězec Denny’s

Na český trh chce vstoupit známý americký řetězec Denny’s

Restaurace Denny's
Restaurace Denny’s

Až dosud byla tradiční americká kuchyně pod značkou Denny’s přítomná hlavně v severní a jižní Americe. Restaurace otevřela také v Japonsku nebo na Novém Zélandu. Teď hledá partnera pro byznys v České republice. České pobočky by patřily mezi jedny z prvních v celé Evropě.

Konkrétně Denny’s požaduje, aby český partner disponoval pěti miliony dolarů na pět restaurací. Provozovny mají tři základní velikosti, od poboček v obchodních centrech přes samostatné restaurace až po klasické drive-thru na dálnicích. Franšízant bude mít smlouvu na územní rozvoj v celé České republice.

Pokračování článku na webu Marketing & Media

• 6 zobrazení tohoto článku

Odebírejte

Filip Rožánek

Novinář, analytik, lektor nových médií a digitálního marketingu. V současné době editor Digizone.cz, předtím šéfredaktor Marketing & Media, redaktor Hospodářských novin, analytik a vedoucí webeditorů v Českém rozhlase. Externě spolupracuji i s dalšími médii.
Filip Rožánek
Odebírejte