Máte tady kurýra…

Začínám být alergický na kurýry. Přesněji řečeno – na ty nevyžádané, kteří vozí nasáčkované pozornosti od agentur s přihozenou tiskovou zprávou.

Tahle agenturní překvapení všeho druhu jsou v naprosté většině případů jenom žrouti času a koncentrace. Když messenger jen doveze zásilku na recepci, budiž. Balíček tam zkrátka počká. Ale co je to zas za módní zvyk posílat brigádníky se zásilkou a foťákem? Já se nechci fotit s vaším maskotem a produktem. Nejsem váš reklamní poutač ani pojistka, že jste peníze za rozvoz nevydali zbytečně.

Nejhorší je ohlášení, že přijel kurýr a „trvá na tom, že si zásilku musíte převzít osobně“. Nehodlám se podřizovat tomu, kdy je podle agentury nejlepší doručit zásilku. Mám porady, schůzky, jednání, pořizuju rozhovory anebo prostě píšu články.

Je nanejvýš otravné, když uprostřed rozdělané práce musím chodit za nějakým trdlem s taškou. Jestli chcete něco doručit, napište mi předem. Respektujme se navzájem, nebudu tančit tak, jak pískáte.

PS: Cokoliv, co nemá symbolickou hodnotu, míří do výroční charitativní redakční dražby.

Odebírejte

Filip Rožánek

Novinář, analytik, lektor nových médií a digitálního marketingu. V současné době editor Digizone.cz, předtím šéfredaktor Marketing & Media, redaktor Hospodářských novin, analytik a vedoucí webeditorů v Českém rozhlase. Externě spolupracuji i s dalšími médii.
Filip Rožánek
Odebírejte