Jim Stengel: Nadchněte lidi pro svou značku

Značky si musí stanovit a pak i vyznávat hodnoty, které mají přínos pro lidi. Když se s nimi identifikují zaměstnanci, dostaví se skvělé výsledky. Americký manažer Jim Stengel, který řídil českou pobočku Procter & Gamble, v rozhovoru komentuje i aktuální aféru Volkswagenu. Do Česka se vrátil po dvaceti letech kvůli konferenci Brand Management, kde jsme … Číst dálJim Stengel: Nadchněte lidi pro svou značku

Komunistický poslanec se pustil do ČT. Vadí mu zakázky i pořad o historii

Tvrdá kritika veřejnoprávní televize zazněla během projednávání její předloňské výroční zprávy v Poslanecké sněmovně. Zatímco mediální výbor sněmovny už dříve doporučil výroční zprávu o hospodaření České televize schválit, nyní se situace obrátila. Komunistický poslanec Jiří Valenta navrhl za potlesku stranických kolegů zprávu neschválit. Ve svém vystoupení to vysvětlil údajně neobjektivním pořadem Historie.cs na zpravodajském programu ČT24 a spornými veřejnými zakázkami. Neschválení zprávy podle něj „vytyčí vhodný směr k optimalizaci hospodaření a zkvalitnění komplexní činnosti této instituce“.

▶ Celý článek na webu Hospodářských novin

• 374 zobrazení tohoto článku