Kamera, světla, jedeme. Co raději (ne)říkat po politické prohře

Napsat vítězný projev umí prakticky každý zkušenější politik nebo pracovník tiskového odboru. Záleží pak jenom na velikosti vlastního ega, jak moc se v něm projeví nadhled a velkorysost, nebo naopak opojení nově získanou mocí. Napsat a pak přesvědčivě říct projev uznávající prohru je mnohem složitější disciplína. Musíte polknout ego a gratulovat někomu, proti komu jste … Pokračování

Chaloupka strýčka Hamáčka ukrývá jedno velké marketingové neštěstí

Vidět dospělé lidi přenášet obří barevné kostky se jen tak nepoštěstí. To musíte buď na spartakiádu, do fitness centra, nebo na sjezd sociálních demokratů. Stavění domečku z programových priorit a zásad ČSSD bylo podivným momentem stranického sjezdu. Ale zapadalo do celkově zvláštních marketingových nástrojů zchudlé partaje, která ráda používá nečitelné bílé slogany na oranžovém pozadí. … Pokračování

Kdo bude dohlížet na rozhlas? Opozici je to úplně jedno, účast odpískala

Uplynulý čtvrtek poskytl zajímavou sondu do vztahu poslanců a veřejnoprávních médií. Ve sněmovně se odehrál skoro osmihodinový maraton veřejného slyšení kandidátů do Rady Českého rozhlasu a následného výběru finalistů. Pro milovníky žánru fantasy byla tahle akce jako dělaná. Podobně jako v Pratchettově Těžkém melodičnu se i tady objevili bardi s harfou, trollí bubeníci a trpasličí … Pokračování