Symbolická pusa pro génia Máru
Nemusíte mít Babišovo hnutí vůbec rádi, ale dlouhodobě je vidět, že má politický marketing v krvi.
Spojuji svět médií, marketingu a technologií
Archiv článků, které jsem napsal pro tištěná i elektronická média.
Nemusíte mít Babišovo hnutí vůbec rádi, ale dlouhodobě je vidět, že má politický marketing v krvi.
Tak co tu máme? Ve volebních klipech se horuje za vystoupení z NATO a zavření hranic, planou pochodně a slibují se zbraně, odmítá se euro a babičky přicházejí o dávky kvůli muslimům.
Kontroverzní zakázka s nečistými metodami zničila velkou PR agenturu.
Sabotovaný veřejný volební účet Miloše Zemana je svým rozměrem a dosahem unikátní.
Měnit realitu, kterou každý zná, nedává smysl. Kdo to dělá, je papežštější než papež. Panebože, může se to v Lidlu vůbec říkat?
Oprava školy ve středočeské obci a s tím spojená komunikace daly dohromady cennou lekci z mediální a marketingové reality.
Na některé seriály se dá dívat pořád. Česká televize to bohužel vzala doslova.
Jako by si strany řekly, že nějak se peníze utratit musí a nemít na plakátu heslo nejde.
Česká pošta začala natáčet vtipná videa, protože doručování zásilek není tak sexy.
Šéfredaktor deníku Washington Post naznačil ve Vídni recept na úspěšnou budoucnost médií.