České firmy říkají, že je marketing důležitý. Ale pak se na něj vykašlou

České firmy říkají, že je marketing důležitý. Ale pak se na něj vykašlou

Marketing
Marketing

Řada B2B firem vnímá marketing jako páté kolo u vozu. Jeho úkoly omezuje na objednávání propagačních materiálů a reklamních předmětů. Vyplývá to z průzkumu B2B Monitor, který realizuje agentura B-inside, aktuálně ve spolupráci s Marketingovým institutem.

O účasti na strategickém plánování si mohou marketéři nechat leda zdát. Pouze v necelých dvou třetinách českých a slovenských B2B firem je vrcholový management přesvědčený o významu marketingu.

Pokračování na webu Marketing & Media

• 9 zobrazení tohoto článku

Odebírejte

Filip Rožánek

Novinář, analytik, lektor nových médií a digitálního marketingu. V současné době editor Digizone.cz, předtím šéfredaktor Marketing & Media, redaktor Hospodářských novin, analytik a vedoucí webeditorů v Českém rozhlase. Externě spolupracuji i s dalšími médii.
Filip Rožánek
Odebírejte