České firmy říkají, že je marketing důležitý. Ale pak se na něj vykašlou

Marketing
Marketing

Řada B2B firem vnímá marketing jako páté kolo u vozu. Jeho úkoly omezuje na objednávání propagačních materiálů a reklamních předmětů. Vyplývá to z průzkumu B2B Monitor, který realizuje agentura B-inside, aktuálně ve spolupráci s Marketingovým institutem.

O účasti na strategickém plánování si mohou marketéři nechat leda zdát. Pouze v necelých dvou třetinách českých a slovenských B2B firem je vrcholový management přesvědčený o významu marketingu.

Pokračování na webu Marketing & Media

Odebírejte

Filip Rožánek

Novinář, analytik, lektor nových médií a digitálního marketingu. V současné době editor Digizone.cz, předtím šéfredaktor Marketing & Media, redaktor Hospodářských novin, analytik a vedoucí webeditorů v Českém rozhlase. Externě spolupracuji i s dalšími médii.
Filip Rožánek
Odebírejte